زندگینامه بازیگران معروف هالیوود بالیوود

زندگینامه محبوبترین های دنیا

زندگینامه بازیگران معروف هالیوود بالیوود

زندگینامه محبوبترین های دنیا

زندگینامه و بیوگرافی کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز متولد 25 سپتامبر 1969 در سوانسی واقع در گلامورگان غربی  در ولز است ..، اولین بازی های خود را روی صحنه به انجام رساند و با بازی در نمایش موزیکال خیابان 24 طعم هنر نمایی را چشید ،اما در اصل حضور در مجموعه کمدی درام شکوفه عزیز ماه می محصول تلویزیونی یور کشایر بود که توانست نام او را روی زبانها بیاندازد ،داستان این مجموعه برداشتی بود از سری نوول های اچ.ای.بیتس که توانست یک موقعیت کم نظیر بشود و کاترین را به یکی از عامه پسندترین هنرپیشه

های زن تلویزیون بریتانیا تبدیل کند .

کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز متولد 25 سپتامبر 1969 در سوانسی واقع در گلامورگان غربی  در ولز است ..، اولین بازی های خود را روی صحنه به انجام رساند و با بازی در نمایش موزیکال خیابان 24 طعم هنر نمایی را چشید ،اما در اصل حضور در مجموعه کمدی درام شکوفه عزیز ماه می محصول تلویزیونی یور کشایر بود که توانست نام او را روی زبانها بیاندازد ،داستان این مجموعه برداشتی بود از سری نوول های اچ.ای.بیتس که توانست یک موقعیت کم نظیر بشود و کاترین را به یکی از عامه پسندترین هنرپیشه

های زن تلویزیون بریتانیا تبدیل کند .

کاترین با موهای تیره و چشمان قهوهای و چهره ای خاص این قابلیت را داشت که در عرصه گوناگونی از نقش ها بازی کند پس از موفق شدن سری اول مجموعه او به صحنه نمایش بازگشت و سپس در مینی سریال کاترین کبیر به بازی پرداخت.

اولین فیلم سینمایی خود را با عنوان شهرزاد با کاگردانی فیلیپ دی بروکا در سال 1990 بازی کرد و این دی بروکا بود که او را روی صحنه نمایش کشف کرد . کاترین در ادامه بازی در نقش های مکمل چندین فیلم را دنبال کرد که از میان آنها می توان به کریستف کلمب کاشف 1992 و نقشی طولانی تر در فیلم شبح 96 اشاره کرد.پس از بازی در نقش النا مقابل آنتونی هاپکینز و آنتینوبانداراس در نقاب زرو (98) به یک چهره بین المللی تبدیل گشت.

او که یک خواننده مستعد نیز هست به طور رسمی یا گروه اپرای ملی انگلستان نیز همکاری دارد . کاترین در اواخر سالهای نود با بازی در آثار قابل توجهی چون دام افکنده در مقابل شان کانری ، روح زدگی ، و ترافیک نام خود را به عنوان بازیگری مطرح تثبیت کرد و توانست با اسکاری که به خاطر حضور در شیکاگو که اقتباسی از نمایش پر زرق و برق در صحنه برادوی بود طرفداران بیشماری داشت ،دریافت کند و تماشاگران راغافلگیر کند. انتخاب "کاترین زتا جونز" برای ایفای نقش "لانا ترنر"، موجب خشم "شارون استون" شده بود. استون اعلام کرد که او اولین انتخاب "ترنر" برای ایفای نقشش بوده و این به هیچ وجه درست نیست که استودیو هنرپیشه دیگری را انتخاب کرده است.این بازیگر که بیوگرافی اونو در میل قبلی داشتیم گفت که در سال ۱۹۹۵پیش از مرگ "ترنر" بر اثربیماری سرطان حنجره با وی ملاقات کرده است و هنرپیشه فقید سینما تاکید کرده که تمایل دارد "استون" نقشش را بازی کند. "استون" در این باره گفت: "من با لانا در سال های واپسین عمرش ملاقات کردم و رابطه بسیار خوبی میان ما برقرار شد. او بی تردید ستاره سینما بود و به من گفت که اگر قرار باشد فیلمی بر اساس زندگیش ساخته شود، تمایل دارد من نقشش را بازی کنم. زندگی لانا از جمله جذاب ترین سرگذشت هایی است که من در هالیوود دیده ام." "کاترین زتا جونز" و "کیانو ریوز"، هنرپیشگان مطرح سینما چندی پیش موافقت خود را برای بازی در این فیلم تراژدی ـ عاطفی اعلام کرده بود. این اثر که هنوز نامی برایش اعلام نشده، بر اساس شرح حال زندگی "لانا ترنر"، هنرپیشه نامی هالیوود و نامزدش "جانی استامپاناتو" ساخته می شود و به نحوه مرگ "استامپاناتو" توسط دختر ۱۴ ساله ستاره سینما می پردازد. این قتل در تاریخ چهارم آوریل ۱۹۵۸ رخ داد و از آن زمان موضوع ساخت فیلم بر اساس این رویداد مطرح شد. "آدریان لین"، کارگردان انگلیسی که ساخت این اثر را به عهده دارد، اعلام کرد فیلمبرداری را از ماه ژانویه آغازمی کند. این کارگردان تا به حال فیلم هایی چون "جذابیت مرگبار" محصول سال ۱۹۸۷ و "بی وفا" محصول سال ۲۰۰۲ را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است. اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، نخستین همکاری "کیانو ریوز"، هنرپیشه مطرح مجموعه فیلم های "ماتریکس"، و "کاترین زتا جونز" خواهد بود..

زتا جونز تصمیم داشت که پروژه آینده اش را درسرزمین مادریش کلید بزند اما با کاهش ارزش دلارآمریکا درمقایس با پوند ، ساخت این اثردرپرده ای ازابهام قرارگرفت. این اثرکه " بیرون آمدن " نام دارد درگونه سینمایی موزیکال جای می گیرد ونام " کاترین زتا جونز " وبرادرش " لایندون " را درمقام تهیه کننده دارد.این اثرقراربود که درماه جاری کلید بخورد اما کاهش ارزش دلاربربودجه این پروژه نیزتاثیرگذاشت. این اثرنام "جوئل زوییک " را درمقام کارگردان دارد. این فیلمسازموافقت کرد که صحنه های مربوط به فیلم را در۴۲ روز فیلمبرداری کند.


زتا جونز بعد از دریافت 20 میلیون دلار برای تبلیغ T-Mobile از تلویزیون فرا ارتباطی انگلستان به ثروتمندترین و پول سازترین زن بریتانا تبدیل شد. زتا تنها زن انگلیسی ثروتمند دنیا به طرز اعجاب آوری رقبای خود را کنار زد و نیکول کیدمن را در رتبه سوم و پالترو را در رتبه پنجم نشاند. بر اساس اطلاعاتی که مجله تبلیغات هفتگی در دسترس دارد آنجلیا جولی و براد پیت تنها هنرمندانی هستند که با تبلیغ کالا پول فراوانی به جیب زده اند. گزارش ایسکانیوز می افزاید: 10 هنرمند ثروتمند که با تبلیغ برای شرکت ها امرار معاش می کنند عبارتند از:1-کاترین زتا جونز 2- آنجلیا جولی 3-  نیکول کیدمن 4- جسیکا سیمبسون 5-  پالترو 6-  چارلز ترون 7-  جولیا رابرتز
8-
براد پیت 9-  اسکارلت جانسون 10- پنلوپه کروز

 کاترین در نوامبر 2000 با مایکل داگلاس که اختلاف سنی زیادی هم با بکدیگر دارند  ازدواج کرد و دارای 3 فرزند می باشند به اسامی  دیلان 6 ساله و کایرس 3 ساله و کامرون  فرزند 27 ساله داگلاس از همسر اول خود . این  زوج هالیوودی تصمیم  گرفتند که مجددا بچه دار نشوند.  این دو قصد داشتند که علاوه بر 3 فرزند قبلی خود  فرزند دیگری به دنیا بیاورند اما اکنون به این  نتیجه رسیده اند که آوردن فرزندی دیگر کار عاقلانه ای نیست.  داگلاس گفت : به نظر من کاترین تصمیم درستی گرفت.  " او مدتها در این مورد فکر می کرد اما هنگامی که ضبط اثر جدید خود را   آغاز کرد به این نتیجه رسید که وجود دو فرزند برای او کافی است. من به   او گفتم که میتواند کامرون را به عنوان فرزند سوم خود در نظر بگیرد. مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز به زوج طلایی در هالیوود معرف میباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد